torsdag 11 juni 2009

Samuels skolavslutning


























Finaste killen har gått sitt första år på skolan och idag var det skolavslutning i Sunne Kyrka. De sjöng så fint alla barn, ja de är verkligen jätteduktiga!! Pappa Tom som är träslöjdslärare på skolan fick en fin sommarbukett som tack för läsåret som gått.

Just nu myser jag och Samuel i soffan hemma hos mig, Frida är på dagis och skall sova över....i tält!! Vi har varit på Spader Dam och käkat pizza så nu har vi en helskön kväll utan lillasyster!

Nu ska jag titta på film tillsammans med killen, Boog & Elliot (en björn och en ren).....

Kram från mig och Samuel!

3 kommentarer:

Semlanmaria sa...

Hälsa barnen från oss i Semlan! Puss och kraM

Marie i Kölsillre sa...

Härligt med sommarlov! Vad din son är lik sin far, en kopia kan man säga. I morgon har vi Östavalls skolas skolavslutning för allra sista gången... Jag kommer att sakna alla barnen, mitt jobb och arbetskamraterna.
Glad sommar
Kramar från Marie

Anna sa...

Marie:
Ja visst är dom fina och Samuel är och har alltid varit väldigt lik Tom!
Så det blir din allra sista skolavslutning i Östavall, oj va vemodigt! Hur blir det för dig sen då, vet du? Hoppas det ordnar sig, du får sitta hemma och väva för fulla muggar!! Hoppas du får en skön sommar i alla fall! Vi kommer förbi något, förmodlingen under vecka 29, 30 eller 31. Nu får vi bara hoppas att det blir lite mer sommar! Kram/Anna