torsdag 28 maj 2009

Veckan som gått...

Fredag - det är snart en vecka sen! Men vi hade nog myskväll - som vi brukar...hm?

Lördag - ja, vad gjorde vi då?? T och I var här på middag, men det var nog i fredags, men vad gjorde vi i lördags??

Söndag - det kommer jag ihåg, Frida följde E och M på Cirkus Kul & Bus när Samuel var på kalas hos G. Själv kom jag ut på min första springtur och det gick jättebra!

Måndag - dagis för F och skola för S, själv försökte jag utnyttja dagen till att studera hemma, vilket gick mindre bra...

Tisdag - föreläsning samt gruppseminarium, som blev riktigt trevligt! Vi var hemma hos A som har en 10 veckors Flat Coated Retriver valp, en tik. Såååååå söööööt!!! Vi fikade och hade trevligt också! Hann ut på min andra springtur - en långtur denna gång, som också gick bra! Vågar jag tro att min fot är bra?? Samuel var på kalas igen.....hos J på Norderön denna em.

Onsdag - föreläsning, föreläsning och åter föreläsning! Den roligaste var dock den som handlade om att starta eget, Karin Stenmar från DemCollective, superintressant! Ekologiska bomullstyger och produkter.....oj oj oj!! Snacka om att min hjärna går i gång!! Kolla in http://www.demcollective.com/ så får ni lite grepp om vad jag menar.... Kvällen slutade hos E och R med trevlig social samvaro, en VILD men ack såå sööt Engelsk Setter valp på 10 veckor och middag, TACK GOA VÄNNER!!

Torsdag - träff med Almi, vilket bara ledde till att jag hänvisades vidare till Business Incubator, som håller till vid universitetet, men där fick jag hjälp!! Snacka om att vi har det bra här i vårt land, som student kan man plugga och få gratis hjälp och coachning med att starta eget, finansierat av Almi. Superbra helt enkelt! Kvällen gick åt till att hämta upp mina kära små skatter hos sina kompisar och jag blev bjuden på mat, tack M!! Hann även springa en tredje gång, å foten känns fortfarande bra!

I morgon fredag blir det mera plugg inför tentan, sen åker vi till Björnrike, jag och A. Vi åker via Ånge för att lämna barnen hos mormor och morfar. Skön helg som jag längtat efter och ser fram emot!! Vi skall bara må gott! Det skulle ju bli bra väder.........

Ha de gott!

Inga kommentarer: