måndag 2 februari 2009

Reflektioner över gårdagen....

Så här dagen efter mitt skidlopp har jag reflekterat en del, både till det negativa och till det positiva, jag har inte bestämt mig för vilket jag känner mest för.

Det handlar i alla fall om vinnaren, den Store Tomas Alsgaard! Han åkte på tiden 2 timmar (nästan på pricken) och jag på 3 och en halv timme. Det innebär, från den positiva sidan, att han faktiskt inte åker RIKTIGT dubbelt så fort som mig, trots att han tillhör yttersta eliten. ...även om han la av för några år sedan.....la av med vad? Om man åker minst lika bra som den övriga eliten så måste han ju träna en massa fortfarande, eller??
Ja, och det negativa är väl helt enkelt att det inte går att begripa vilken enorm utväxling och fart de här supermänniskorna kommer upp i, man hinner ju knappt se ryggtavlan av honom....ja jag hinner inte ens tänka att jag skall skicka med en lapp med mitt telefonnummer.....suck....dream on, fånigt Anna!

Ja, för vet ni vilken snygging det här är??!! Dessutom är han norrman, charmig och ödmjuk, ja han kanske har några dåliga sidor också, men jag har svårt att tro det.

In my dreams..




1 kommentar:

Semlanmaria sa...

Förmodligen har han några dåliga sidor... Han är ju karl! ;-)