tisdag 3 februari 2009

Varför blogg och facebook?

Varför använder jag facebook?
Varför bloggar jag?

Varför använder du facebook?
Varför bloggar du? (Om du nu gör det förståss...)
Om du inte gör det - varför läser du andras bloggar?

Ja, dessa frågor kan bara du själv besvara.

Jag hade själv en tanke med facebook att hålla kontakt med
vänner och även komma i kontakt med "gamla vänner" Ja, te x sådana som
man en gång känt och kanske undrat, vad gör han/hon idag osv?

Har hittat igen några (ja, det är fortfarande långt i från alla som har facebook ännu)
och det har varit jättekul! Vissa har jag t o m börjat umgås med!

Anledningen till varför jag börjat blogga härstammar främst från att jag bor "halvlångt"
från både mina föräldrar, syster och släktingar, samt att jag tycker om att skriva om saker
som händer i mitt liv, lite av en dagbok. Om det sen är så att en och annan vän/kompis
vill titta i min blogg så är ni otroligt varmt välkomna!

Jag försöker skriva så att jag inte lämnar ut någon, möjligen mig själv eller att mina
barn blir utsatt för att jag avslöjar när de vid någon händelse t ex gör mig glad. Det är ju min vardag och den har jag med största respekt valt att skriva om här.

Så ta gärna del av den och om ni känner för så skriv gärna en kommentar, vilket bara vore trevligt!

Anna

Inga kommentarer: