fredag 8 maj 2009

ÅEC inställt....

Ja, det blev så i alla fall. Trist, men jag ger inte upp, skall göra allt jag kan för att bli fri från slemsäcksinflammationen jag har i hälen och sen träna för fullt så jag kan genomföra tävlingen nästa sommar!

Inom kort kommer jag att få kortisonspruta, till att börja med. Skulle det inte hjälpa får det bli operation. Elände när man tycker om att vara ute och springa, nu får jag ställa in mig på att cykla i sommar, vilket jag kan uppleva som lite långtråkigt. Sen är jag på jakt efter rullskidor, för klassisk åkning. Någon som har något par liggande som jag kan få köpa eller låna?

I dag kommer barnen, härligt! Vi har fullt upp i helgen med besök från kusiner och mormor och morfar, samt ridning och avslutning på Fridas gymnastik. 2 av kusinerna fyller år nu på våren så vi ska passa på att fira dem när de kommer i helgen!

Nu ska jag plugga en stund innan föreläsning!

Må så gott! /Anna

Inga kommentarer: