lördag 9 maj 2009

Härligt med lördag!

Ååå sovmorgon, fint väder, barnen är här och vi får besök av mormor, morfar och kusinerna från Mörsil! Vi ska bjuda på middag med bl a Tjäder och hemgjord gräddglass.....

Ja, jag njuter av tillvaron, av att få ligga här i sängen och dra mig lite, blogga samtidigt som barnen tittar på Barnkanalen.

I går kväll var vi till A och M och käkade med dem och hade mysfredag! Trots att barnen var riktigt trötta och slitna (de grät och var i luven på varandra omvartannat...) så gick det bra när vi var där! De små liven kan ju också ha jobbiga veckor!

I går fick jag äntligen min kortisonspruta i hälen! Tänk att jag fixade det! ...som är såååå spruträdd! Tack vare min fantastiska läkare, love you dr Bo!!

Känns lite stelt nu och jag får inte springa på 14 dagar, men cykla går bra och andra saker som inte påfrestar på foten. Får sen bara hoppas att svullnaden går ner och att jag blir bra nu, har lite svårt att tro det, men.... Skulle det inte bli bra så står operation på tur, så nån gång ska det ju ordna sig!

Nu blir det snart havregrynsgröt och ägg!

Godmorgon!!

1 kommentar:

Semlanmaria sa...

Tack för igår!
Hoppas ni får en bra vecka!
KraM