fredag 14 november 2008

Handla på Coop tjejer!!

Efter grupparbete på skolan heeela dagen och lite svidande i halsen så kändes det skönt att det var fredag. Egentligen skulle barnen vara här....men ändrade planer. Lite trist.

Sovit en stund och sen tillbringat kvällen framför tvn, tillsammans med grannen. Inget att se egentligen, lite Idol och något annat, jagvetintevad...nyheterna kanske?!

Måste tentaplugga som f-n denna helg istället och det var jag inte mentalt förberedd på, hade ju sett fram emot att vara med de små liven och mysa. Men nu ska jag sova och ställa in mig på plugg plugg plugg och kanske något annat....en liten sväng på stan, träna, om halsen tillåter....?

En väninna varnade mig precis för att handla på Coop i Östersund. 2 snygga killar erbjuder hjälp när du lastar i bilen. Dom börjar sen tvätta rutan med uppknäppta jackor och taijta t-shirts. Musklerna rör sig så man bara inte kan låta bli att titta. Om du sen erbjuder en liten slant för hjälpen så tackar dom nej, men vill ha skjuts, vilket är svårt att neka. Väl i baksätet börjar dom prata sex med varandra, sen kryper en över till dig och börjar ge dig oralsex. Då tar den andra plånboken - varning alltså! Jag har själv åkt dit, i tisdags, onsdags, 2 gånger i torsdags och idag......

....ha ha, jag vet var jag ska åka och handla i morgon.....!!

Gonatt!

Inga kommentarer: