tisdag 11 november 2008

Min allra första blogg!!

Hej och välkommen till min första blogg!!

Min syster har inspirerat mig med sin trevliga blogg, (Semlanmaria) så nu vill jag göra ett eget försök....

Ja, vad ska jag skriva om då?? Allt mellan himmer och jord, mina barn, deras härliga kommentarer (Samuel 6,5 år och Frida 5 år), mitt liv som ensamstående, fattig student, tentaångest, ekonomi, relationer, jobb, drömmar, träning och vikt, mat, ja allt som händer och sker och allt jag funderar på.....

I dag har jag t ex varit på skolan för grupparbete med mina fantastiskt trevliga klasskompisar (läser PA-programmet på Mittuniversitetet, 1:a terminen, man kan bli chef...)! Sen har jag och barnen bowlat tillsammans med våra goa vänner Evelina och Ronja. Barnen sover och jag har nu chansen att bekanta mig med bloggen.....men skall nog studera lite innan läggning...

På återseende! /Anna

2 kommentarer:

Semlanmaria sa...

Underbar(n)t namn på din blogg syster yster!!!! Jag lägger upp dig på min favoritlista!!! Puss

Anna sa...

Tack tack! Läs mitt senaste inlägg, som jag fick skriva 2 gånger.....
Kram!