torsdag 29 januari 2009

En kväll..

i mina goda klasskamraters sällskap! Med knytis hemma hos mig som bjöd på Morotssoppa, Chevrépaj, hemlagat tunnbröd, fräsch sallad, marängsvissssh och prat och skratt i massor!! En och annan hemlighet avslöjas och man får veta så mycket mer om varandra än vad man hinner tvista om på skolan.

Det här gör vi om!!

Skidorna är snart i ordningsställda inför tävling på söndag, jag är riktigt taggad, bara jag får vara frisk nu då! Mina skidkompisar har både örvärk och halsont....bådar inte gott, men jag släpper inga baciller inpå mig nu!!

Någon som vet hur man lägger in låtar eller klipp från YouTube i bloggen och kan förklara på ett enkelt och pedagogiskt sätt? Snälla....

Nu ska jag hoppa i säng och snusa på mina lilla, goa, söta unge som ligger där och sover, Frida! (S sover hos pappa och kommer i morgon) I morgon ska vi på dagis och göra ett litet dagsverke - så gonatt!

Inga kommentarer: