lördag 24 januari 2009

Städdax

Efter en skön vecka med barnen är de nu hos sin far och jag har en hel vecka för mig själv, med mig själv, att vara själv, ensam, göra vad jag vill, ta hand om mig själv och bara må gott!

Men vad är det som har hänt hemma här denna vecka?? Diskbänken är belamrad med disk, leksaker ligger utspridda överallt, kläder och träningskläder likaså, dammråttor och smulor på golven och i sängkläderna och julsakerna står fortfarande framme!!! Hallå, finns det någon frivillig som vill komma och städa åt mig??? Jag kan bjuda på god middag!!! Hör av dig! Får väl ta och ladda med lite bra musik och sätta igång att städa så småningom...kanske kan detta va nåt? http://www.youtube.com/watch?v=qVPuwrkx9k0&feature=related

I dag blir det i alla fall inte många knop, var ju på lokal i går med tjejkompisar och det var länge sedan jag hade så roligt! Plaza var stället för kvällen och där dansade vi så svetten rann, en och annan flirt förekom också...men väldigt skötsamt! Lite trött och seg i dag, men det är också allt.

I går åkte jag och Ingela skidor, en lång härlig skatetur runt hundspåret och upp runt Rannåsen, en helt fantastisk tur på nästan 2 timmar! Känns lovande nu, nästa helg väntar Fjällbryntloppet och det blir spännande!

Hej hopp, nu ska jag kolla skidåkning på tv'n.

1 kommentar:

Semlanmaria sa...

Ska du åka lååånga eller korta fjällbrynten?