onsdag 3 december 2008

Atos!!


Atos - min gamla goa hund! Snart är du 10 år, du bor inte längre hemma hos oss, men ibland är du här och hälsar på, t ex nu. Världens snällaste, det har du alltid varit! I dag när jag ville lägga mig för att vila en stund fick du komma upp till mig i sängen och snart sov vi gott tillsammans - du och jag. Mmmmmyyyyyys!! Precis som när du var valp, bortsett från att du var x antal storlekar mindre och betydligt smidigare att ha med sig i sängen.... Men, nä, du är inte van att få ligga i soffan eller sängen, det är bara vid ytterst få tillfällen. Tror att Tord och Lisa skämmer bort dig lite, med all rätt, är man snart 10 år, dvs nästan 77 hundår då kan man få bli lite bortskämd! Är så glad att du har fått ett hem bland människor som har tid med dig, är snälla med dig och tycker om dig, underbara vovve!! Så många fina stunder du har gett mig -till fjälls, i skog och mark och i skidspåren. Love you!


1 kommentar:

Semlanmaria sa...

Usch, jag börjar nästan gråta! Tänk att man har dem så kort tid...!
KraM