söndag 21 december 2008

Vänner!

Vinter, kallt och vackert, vi har tagit dagarna som de kommit, åkt lite pulka, kälke, skidor och pysslat hemma. I dag, söndag blev vi bjudna på lunch hos goa vänner, E och R. Vi singelmammor får hålla i hop! Ibland är det svårt att hitta en tid när vi kan träffas tillsammans med barnen, så det var kul att vi lyckades idag. Tack vännen för att du hörde av dig!!


Barnen är förväntansfulla och räknar ner dagarna till julafton, idag var det 3 dagar kvar.

Mycket funderingar över tomten, -Mamma, tror du på tomten? Hm...vad svarar man på det? Jae, vet inte, kanske.....beror på, vissa tomtar..., hm....ibland...njäe, JOOO!!


Vi vill i alla fall passa på att önska er alla som tittar in på bloggen då och då en GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!


Anna Samuel & Frida

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!
Visst är vintern härlig! (Fast egentligen är jag en sommarmänniska och älskar värme och sol). I min familj är vi inte lika duktiga på att njuta av skidåkning och andra aktiviteter i snön som hos dig... Men jag måste erkänna att efter att ha läst din blogg blir jag sugen på ett varv i skidspåret. Må så gott i jul och jag vill också önska dig ett GOTT NYTT ÅR!
Kram /Marie

Anna sa...

Hej Kölsillremarie!
Kul att du läser min blogg, men kan du inte lämna ngn mailadress så jag kan skriva till dig?
Kram/Anna

Anonym sa...

Hej Anna! Vi önskar dig, Samuel och Frida en riktigt god jul och ett gott nytt år. Önskar familjen Vedin

Anonym sa...

Hej Anna!
Visst kan jag det, här är den: marie.winzell@skola.ange.se och jag måste berömma dig för dina konstverk! Men konstnär har du ju alltid varit, minns det sedan vi var små!
/Marie

Anonym sa...

Hej Anna!
Gammelfaster med familj skickar julhälsningar till er. Stor kram från oss.