fredag 26 december 2008

Livet.....


Vad vore lite utan barnen?
Vad vore livet utan värme,
kärlek, mat och vatten,
någonstans att sova och bo,
tak över huvudet?
Så mycket mer än så behöver
vi inte, men vi människor
har liksom glömt bort det,
det enkla primitiva,
det enda som gör oss riktigt lyckliga.
Sen gör det ju inget om man får
åka skidor lite då och då....åhhh!!
Har idag åkt 2 mil, igår 15 km,
så förutom att jag har allt detta
så gör vita skidspår mig alldeles
lyrisk just nu, vilken bonus!!!

Love life

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror det är snön och vädret som gjort att jag inte hamnat i vinterdepression ännu.... Hoppas att kylan kommer tillbaka snart! KraM

Semlanmaria sa...

Vad underbart om vi kunde nöja oss med det!!! Bara njuta!!
Puss !

Anonym sa...

Hej Anna!
När jag ser bilderna med dig och dina barn kommer jag på en sak som du sa när vi var små. Vi kanske var 11-12 år eller nåt, och jag minns så väl att du sa till mig att när du blev stor skulle du ha två barn; en pojke som skulle heta Samuel och en flicka som skulle heta Frida. Din önskan blev verkligen uppfylld och du fick den största gåvan man kan få! Jag blir så glad när jag ser dig och dina barn!
KraM /Marie

Brunkullan sa...

Ja visst måste man vara nöjd med att man har sina små:)

Önskar dig ett underbart 2009, och hoppas att det blir ditt bästa år ever:D

Susanne